Onbekende ziekte

Reageren

Hallo,

Mijn vader ligt sinds vrijdag in het ziekenhuis. Twee weken van te voren werden de klachten steeds erger, namelijk veel oprispingen, pijn aan de rechterkant (bij de galblaas, maar hier is niks mee aan de hand), koude rillingen en daarna hoge koorts, veel afgevallen in korte tijd (inmiddels al 7 kilo), kan gewoon niks eten. Nu heeft hij al ontlasting laten onderzoeken, urine en diverse bloedkweken. Echter komt hier niks uit. Ook heeft hij echo’s laten maken, een ct-scan en een endoscopie. Eerste keer vonden ze wat vocht en slijm om de maag en de twaalfvingerigedarm. Geen maagzwaar of perforatie.Naderhand was dit in orde. Ook hebben ze eraan gedacht dat de infectie kon ontstaan door een niersteentje dat ingekapseld is. De uroloog is hiervoor geweest, maar dit steentje kon deze infectie nie veroorzaken. Inmiddels zijn we weer een dikke week verder en er is nog steeds niks ontdekt. Mijn vader wordt met de dag zwakker, kan geen eten verdragen, valt veel te veel af en de koorts blijft aanhouden (dit is altijd in de avond, dan schiet die omhoog). Hij heeft al veel pijnmedicatie, maar de pijn blijft in de rechterflank. De lever en de nieren zijn ook in orde.
Kan iemand mij verder helpen, want dit kan niet zo verder gaan.
Met vriendelijke groet,
Kendra

Gemarkeerd als spam
Geschreven door KendraViehmann