Answer Question
0
0

Sinds een dag of 2 heb ik spierpijn in mijn rechter bovenarm. Aangezien ik 50 ben, in de overgang en 28 juni mijn 2e vacc heb gekregen, vraag ik me af of het hiermee in verband kan staan.

Gemarkeerd als spam
Geschreven door Anoniem
Gevraagd op 5 juli 2021 10 42
54 bekeken
Antwoord toevoegen
0
Privé antwoord

Dat kan inderdaad een gevolg van het vaccin zijn. Ik ben zelf ook op 23-6 gevaccineerd met Pfizer en heb de spierpijn ook nog steeds

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 5 juli 2021 15 09
Antwoord toevoegen
0
Privé antwoord

...behalve dan dat de prik gezet is in mijn linkerarm

Gemarkeer als spam
Geschreven door inge
Beantwoord door 5 juli 2021 15 32
Antwoord toevoegen
0
Privé antwoord

ohh... neem dan even contact op met de huisarts

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 5 juli 2021 18 12
Antwoord toevoegen

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB