0
0
Gemarkeerd als spam
Geschreven door Anoniem
Gevraagd op 30 januari 2016 17 53
196 bekeken

Hallo allemaal,
Ik ben begin oktober 2015 gestopt met de pil (Microgynon 30) en werd precies na een maand ongesteld, mijn cyclus is nu vrij regelmatig (verschilt soms een week). Sinds een maand heb ik last van een opgeblazen gevoel, mijn buik voelt ook hard aan alsof hij is opgepompt. Ik ben verder slank (buik ook) en ik ben ook niet aangekomen. In december heb ik wel last gehad van obstipatie (zelfs toen voelde ik me niet zo opgeblazen), dit is echter verholpen en nu ga ik gewoon elke dag naar het toilet. Kan de opgezette buik te maken hebben met ontpillen? Of moet ik het echt zoeken in de hoek van de darmproblemen?

Alvast bedankt!

Gemarkeer als spam
Geschreven door John
Beantwoord door 30 januari 2016 18 08
Privé antwoord

Die vraag kan ik zo helaas ook niet beantwoorden.
Ga naar de huisarts en laat even naar de buik kijken. De huisarts kan met onderzoek wel vaststellen of het de darmen zijn

Gemarkeer als spam
Geschreven door Sa
Beantwoord door 18 februari 2019 17 10
Privé antwoord
Hi, is jouw problem inmiddels opgelost en zo ja, hoe?

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB