« Terug naar overzicht vragen
0
0
Gemarkeerd als spam
Geschreven door Anonymous
Gevraagd op 10 september 2018 22 48
11 bekeken

Ik heb ongeveer 8 maanden geleden 2/3 keer een overdosis genomen. Eerste keer was het maar een paar paracetamol en dat werden steeds meer pillen. Ik werd dan alleen heel misselijk en duizelig wakker en kon niet opstaan en lopen alleen in bed liggen. Moet ik hier nog iets mee doen aangezien het al een hele lange tijd geleden is en kan het zijn dat ik schade heb opgelopen?

Gemarkeer als spam
Geschreven door John
Beantwoord door 11 september 2018 10 12
Privé antwoord

je lever kan hier schade door oplopen Misschien is het goed om toch naar de huisarts te gaan

Darmonderzoek: ben ik al aan de beurt?

Voer uw geboortejaar in en reken uit wanneer u in aanmerking komt voor het RIVM bevolkingsonderzoek.

Doe de test
« Terug naar overzicht vragen

Plaats een antwoord

Alias/Nickname

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB

    Darmonderzoek: bent u al aan de beurt?

    Voer uw geboortejaar in en reken uit wanneer u in aanmerking komt voor het RIVM bevolkingsonderzoek.

    Doe de test