Categorie:
0
0
Gemarkeerd als spam
Geschreven door John (moderator)
Gevraagd op 8 juli 2017 10 40
117 bekeken

ik heb last al weken van mijn maag en neem al meer dan een week spasmomen geeft om eerlijk te zijn bijna geen effect normaal gezien neem ik bloedverdunners zoals vasexten en emconcor.Ik geef toe ik ben bang om pantomed te nemen want zie daar heel eigenaardig bijwerkingen mijn dokter is op verlof daarom vraag ik wat zou ik anders dan dit kunnen nemen?

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 8 juli 2017 10 55
Privé antwoord

Ik zou toch maar aan de pantomed beginnen. Niet iedereen heeft last van bijwerkingen.

Gemarkeer als spam
Geschreven door unknown
Beantwoord door 8 juli 2017 22 54
Privé antwoord
Ik heb nog steeds een gevoel van volle maag en nog zo precies kprt van adem zou dat door de medicatie spasmomen kunnen komen aub?
Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 8 juli 2017 23 02
Privé antwoord

Ben je wel me de pantomed begonnen? Dat kan ook van het volle gevoel van je maag komen

Gemarkeer als spam
Geschreven door unknown
Beantwoord door 8 juli 2017 23 09
Privé antwoord
Neen heb nog niet genomen zal er morgen ochtend mee beginnen dus heeft niks met spasmomen te maken dan?
Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 8 juli 2017 23 36
Privé antwoord

Dat hoeft niet aan de spasmomen te liggen. Je had immers al maagklachten voordat je daaraan begon

Gemarkeer als spam
Geschreven door unknown
Beantwoord door 8 juli 2017 23 40
Privé antwoord
Ik probeer morgen de pantomed

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB