0
0
Gemarkeerd als spam
Geschreven door Anoniem
Gevraagd op 4 april 2021 19 54
20 bekeken

Ik, vrouw, 47 jaar en inmiddels al bijna twee jaar dagelijks achtereen hoofdpijn. Ik slik hiervoor dagelijks 12 paracetamol van 500mg en 8 ibuprofen van 600mg. Nu heb ik sinds enkele maanden erg veel pijn in mijn linkerzijde, voornamelijk einde van de dag. Wat kan dit zijn?
Voor mijn hoofdpijn sta ik nu op de wachtlijst voor de hoofdpijnkliniek.

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 4 april 2021 20 21
Privé antwoord

Moeilijk te zeggen zonder enig onderzoek. Ga hiermee naar de huisarts.
De medicijnen die je neemt zijn wel een groot risico. Je lever en je maag gaan hier niet blij mee zijn. Je kunt zelfs een maagbloeding krijgen.
De max dosering van paracetamol is 4000 mg en brufen 1800 mg

De hoeveelheid paracetamol die je neemt kan op zich al weer voor hoofdpijn zorgen

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB