Answer Question
Categorie:
0
0

Ik ben achttien jaar en slik sertraline. Ik heb sinds een jaar last van mijn darmen na het eten. Na de maaltijd komt het er spoedig weer uit. Ook veel krampen, maar mijn menstruatie is ook al weer ander half jaar geleden. Ik ben met dit probleem drie keer naar de huisarts geweest. Die zette me aan de pil en aan de vezel zakjes. De pil werkte prima, maar na vier maanden werkte dat ook niet meer. Ook de vezel zakjes maakte de verschijnselen alleen maar erger. Verder wordt ik ook vaak wakker met stekende hoofdpijn. Mijn darmen en bekken doen soms zo veel pijn dat ik er de rillingen van krijg of me een beetje suf voel. Ook zweet ik erg snel en wordt ik in de nacht wakker van overmatige transpiratie. Mijn huisarts had er niet te veel over te zeggen verder dan een ”spastische darm”. Wat zou ik verder nog kunnen doen?

Gemarkeerd als spam
Geschreven door Anoniem
Gevraagd op 6 augustus 2021 17 29
29 bekeken
Antwoord toevoegen
0
Privé antwoord

Vraag een verwijzing voor de MDL arts voor nader onderzoek

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 6 augustus 2021 18 29
Antwoord toevoegen

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB