Categorie:
0
0
Gemarkeerd als spam
Geschreven door Sam
Gevraagd op 1 maart 2018 11 03
29 bekeken

Heb al maanden hevige pijn op de borst. Slik dagelijks pijnstillers aan de lopende band. Na lang aandringen zijn er röngten foto’s gemaakt en daarop is volgens de arts niets te zien. De langdurige pijn schrijft hij toe aan “verkramping van de spieren”. Wat kan ik daar aan doen?

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 1 maart 2018 12 23
Privé antwoord

Ga met de klachten naar een fysiotherapeut

Oh OK. Ik ga dat morgen weer bespreken, want de arts gaf mij vanmiddag een verwijsbrief voor een gastroscopie. Bij verkrampte spieren??? Ik hoorde net in het programma ”Gezondheidstest” dat het veelvuldig gebruik van pijnstillers maag problemen kan veroorzaken. En ik slik al maanden enkele malen per dag pijnstillers. Zet me even aan het denken.
(Anoniem at 1 maart 2018 22 29)

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB