0
0
Gemarkeerd als spam
Geschreven door Cdv
Gevraagd op 1 april 2019 23 23
51 bekeken

Ik ben een vrouw 36 jaar. En heb een week of 3 geleden een erge astma aanval gehad. De huisarts heeft mij toen een prednison kuur en ander puf voorgeschreven. De kuur is inmiddels voorbij, en de erge benauwdheid, en piepen is voorbij. Maar ik heb nog steeds last van enorme pijn tussen mijn schouderbladen en een druk op mijn borst. Verder is mijn hartslag verhoogd, ‘mogelijk door de astma medicatie’ en voel ik me soms ineens licht in mijn hoofd. Zou Dit nog met die astma aanval te maken kunnen hebben? Of door het gebruik van de puffers?

Gemarkeer als spam
Geschreven door John
Beantwoord door 1 april 2019 23 49
Privé antwoord

Het is mogelijk dat je nog steeds hyperventileert door de aanval. Doe eens de test op:
https://www.dokter.nl/zelftesten/hyperventilatietest/

Gemarkeer als spam
Geschreven door Cdv
Beantwoord door 1 april 2019 23 56
Privé antwoord

Hmm... De test geeft geen hyperventilatie weer.

Gemarkeer als spam
Geschreven door John
Beantwoord door 2 april 2019 0 01
Privé antwoord

Dan kan het van de medicijnen zijn. Ik zou er dan toch wel even mee naar de huisarts gaan

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB