« Terug naar overzicht vragen
0
0
Gemarkeerd als spam
Geschreven door Anonymous
Gevraagd op 8 februari 2019 17 02
17 bekeken

Ik heb vier jaar geleden voor het eerst de prikpil gehad, en ik heb er nooit problemen mee gehad, tot vorige maand, toen is de prikpil gezet door een assistente van mijn huisarts, en nu heb ik de volgende problemen; ik heb nu al een maand af en aan bloedingen, soms veel en soms weinig, en ik heb nu ook sinds een week helemaal geen eetlust meer, kan het zijn dat de prikpil verkeerd is gezet? De huisarts heeft me al gezegd dat bloedingen vrij normaal zijn, maar zo veel? En ik heb er in deze vier jaar nog nooit last van gehad. Kan iemand mij hiermee helpen?

Groetjes

Gemarkeer als spam
Geschreven door John
Beantwoord door 8 februari 2019 22 56
Privé antwoord

het is in ieder geval omdat de prik verkeerd is gezet

Darmonderzoek: ben ik al aan de beurt?

Voer uw geboortejaar in en reken uit wanneer u in aanmerking komt voor het RIVM bevolkingsonderzoek.

Doe de test
« Terug naar overzicht vragen

Plaats een antwoord

Alias/Nickname

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB

    Darmonderzoek: bent u al aan de beurt?

    Voer uw geboortejaar in en reken uit wanneer u in aanmerking komt voor het RIVM bevolkingsonderzoek.

    Doe de test