0
0
Gemarkeerd als spam
Geschreven door Siem
Gevraagd op 23 januari 2020 22 39
44 bekeken

Oké ik ben een jonge van 15 en heb last als ik een erectie krijg dat hij niet heel hard is en ik slik medicijne voor me add ik heb ook een tijd je geblowt maar daar ben ik nu al lang mee gestopt kan probleem verhelpen ik dit verhelpen

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 23 januari 2020 22 43
Privé antwoord

Hoelang ben je gestopt?

Gemarkeer als spam
Geschreven door Anoniem
Beantwoord door 24 januari 2020 15 39
Privé antwoord

Al paar 2 maande

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 24 januari 2020 16 30
Privé antwoord

Het zou een bijwerking van de medicijnen kunnen zijn. Bespreek het met je arts

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB