0
0
Gemarkeerd als spam
Geschreven door rjansen162
Gevraagd op 24 januari 2019 19 07
20 bekeken

Ik gebruik sinds ca. 3 jaar Promethazine als uitslaapmiddel (d.w.z. om langer uit te kunnen te slapen). Nu heb ik ca. 2 weken geleden Promethazine gekregen via mijn huisarts. Ik heb hier sinds 1,5 week last van het laatste gebruik van dit middel. Klachten zijn onder andere: mijn borstkas lijkt wel een klankkast voor mijn stem, mijn stem klinkt voor mijzelf ribbelig, terwijl mijn omgeving dat niet nauwelijks of niet opmerkt. Ik ben minder gevoelig voor mijn omgeving, mijn boosheid, verdriet maar ook vrolijkheid lijken onderdrukt. Daarnaast heb ik overmatige angsten. De klachten lijken na 1,5 week wel te verminderen, maar minimaal. Ik vind het ongelooflijk dat ik na 1,5 week nog last heb van deze medicatie. Bij navraag bij de apotheek blijkt er van leverancier veranderd te zijn geworden. Toch zouden volgens de apotheker dezelfde werking te moeten hebben. Ik ben daarnaast afgelopen weekend naar een huisarts in een ziekenhuis in Hoofddorp geweest. Heb toen Haloperidol als contra medicatie gekregen. Dit viel dramatisch uit: ik leek na het slikken van 2 tabletten nog meer emotioneel neutraal te zijn. Ik zit met mijn handen in het haar? Iemand een tip?

Gemarkeer als spam
Geschreven door John
Beantwoord door 25 januari 2019 23 04
Privé antwoord

Even helemaal niets nemen en toch maar even afwachten. als er van leverancier verandert word, kan de werkzame stof wel hetzelfde zijn, maar de toevoegingen en de hulpstoffen kunnen anders zijn. Dat kan wel eens problemen opleveren. De Halopiridol als contra medicatie is wel zeer opmerkelijk en kan ik zo niet thuis brengen.

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB