0
0
Gemarkeerd als spam
Geschreven door Pieter Blijenberg
Gevraagd op 9 februari 2016 12 45
54 bekeken

Mijn man heeft van zijn orthopeed Tramadex 100mg (Tramadol) gekregen 1×1 tegen pijnklachten in zijn schouder. 1e tab. genomen om 10 uur savonds voor het slapen. Hij werd smorgens om 6.30 wakker als gewoonlijk en toen hij overeind kwam voelde hij zich slecht, viel flauw en kwam weer bij na een minuut 1- 2. Sinds is hij zwak, misselijkheid in golven elk uur ongeveer en geeft over. Is dit een normaal bijverschijnsel??

Gemarkeer als spam
Geschreven door Tandor
Beantwoord door 9 februari 2016 12 55
Privé antwoord
Dat kan een bijwerking zijn, maar dan is het beter om even contact op te nemen met de voorschrijver. Die bijwerking is toch wel wat heftig….

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB