Rode plek achter oor die extreem pijn doet

Reageren
Categorie:
0

Mijn vrouw zit in China. Heeft een rode iets wat opgezwollen plek achter en op de bovenkant van het oor. Dit doet extreem veel pijn.
Diverse keren in ziekenhuis al bloed afgenomen aangezien men in eerste instantie dacht aan gordelroos.
Maar hiervan is in het bloed niets terug te vinden, ook niet na 72 uur.
De pijn is zeer stekend en heftig die met pijnstilling nauwelijks is te onderdrukken.
Daarna dacht men aan Neuritis, maar welke werd niet genoemd.
Ze heeft geen evenwichtsstoornissen b.v..
Nu komt men met misschien occipital neuralgia. Echter ze heeft geen hooftpijn met uitstraling naar achterhoofd o.i.d..
Het zit vooral op de huid direct achter haar oor.
In China (Shanghai) accepteren ze vrij snel dat ze het niet weten. Zowel een Dermatoloog als een Neuroloog.
Wat kan dit zijn.

Gemarkeerd als spam
Geschreven door John (moderator)
Gevraagd op 26 december 2016 11 18
264 bekeken
Antwoord toevoegen
0
Privé antwoord

Het zou toch gordelroos kunnen zijn. Dat wordt met bloedonderzoek niet aangetoond, dat is zinloos. Het kan alleen worden vastgesteld met onderzoek van vocht uit eventuele blaasjes. Gordelroos wordt in de regel vastgesteld op basis van symptomen klachten en is doorgaand goed herkenbaar.
Het is moeilijk om daar zo omgezien en zonder enig onderzoek iets over te zeggen.

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 26 december 2016 11 41
Antwoord toevoegen