0
0
Gemarkeerd als spam
Geschreven door John (moderator)
Gevraagd op 14 augustus 2017 9 38
58 bekeken

Mijn dochter, 16 jaar, heeft rode vlekken op buik en rug (als duimafdrukken). De vlekken worden wel minder.
Ook zei ze vanmorgen dat er al een week bloed in haar ontlasting zit (diaree). Dit heb ik zelf nog niet kunnen waarnemen.
Ze heeft geen koorts, maar voelt zich niet goed. Lamlendig en hoofdpijn.
Ze slikt medicatie tegen epilepsie: Depakine en Topiramaat.
Haar menstruatie is nog zeer onregelmatig. De laatste keer was ongeveer een jaar geleden.
Ze lijkt ook wel last te hebben van haaruitval.

Gemarkeer als spam
Geschreven door Nevhayat
Beantwoord door 14 augustus 2017 10 28
Privé antwoord
Drug intoxication ( topiramate)
Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 14 augustus 2017 18 42
Privé antwoord

Moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen. Het zijn in ieder geval wel klachten om mee naar de huisarts te gaan.

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB