0
0
Gemarkeerd als spam
Geschreven door Pieter Blijenberg
Gevraagd op 30 april 2015 20 41
895 bekeken

Hallo,

Ik ben een dame van 20 en heb regelmatig last van schimmelinfecties. Dit keer door het gebruik van antibiotica. Ik heb ongeveer een week geleden een Canesten Gyno tablet gehaald bij Kruidvat en deze leek een aantal dagen de klachten te verminderen, maar inmiddels is de jeuk weer in alle hevigheid terug. Is het verstandig om nu alsnog naar de dokter te gaan?

Tevens is een aantal dagen mijn ongesteldheid begonnen en ik zit heel erg te twijfelen of het gebruik van tampons slechter is dan het gebruik van maandverband als je een schimmelinfectie hebt? Weet iemand hier iets van?

Groetjes

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 30 april 2015 20 54
Privé antwoord

Het is beiden niet erg bevorderlijk voor een schimmelinfectie. Maandverband minder dan een tampon.
Ik zou wel even naar de huisarts gaan. Die kan een ander middel voorschrijven tegen de schimmelinfectie.

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB