Answer Question
Categorie:
0
0

Beste,
Ik heb gisterenochtend mijn spiraal laten verwijderen. Ik had hem echter maar twee weken maar doordat ik veel klachten had wilde ik hem eruit. Gisteren een klein beetje bloed verlies gehad. Maar vandaag erg veel. Alsof het mijn eerste dag van mijn menstruatie is. De huisarts vertelde mij dat ik waarschijnlijk nog even niet ongesteld word. Kan dit een nabloeding zijn of toch wel mijn menstruatie? Of moet ik mij zorgen maken? Daarnaast gebruik ik sinds gisteren ook capsules voor bacteriële vaginose. Ik weet nu dus niet of ik daarmee moet doorgaan omdat ik veel bloedverlies heb..
alvast bedankt!

Groet,

Gemarkeerd als spam
Geschreven door Anoniem
Gevraagd op 21 april 2021 16 37
35 bekeken
Antwoord toevoegen
0
Privé antwoord

Dan heeft die capsule geen zin

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 21 april 2021 17 48
Antwoord toevoegen
0
Privé antwoord

Super dan wacht ik daar even mee! Weet u toevallig of hevig bloedverlies normaal is na het verwijderen van een spiraal?

Gemarkeer als spam
Geschreven door Lie
Beantwoord door 21 april 2021 18 35
Antwoord toevoegen
0
Privé antwoord

Hevig bloedverlies zou je daar eigenlijk niet van moeten krijgen.

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 21 april 2021 20 22
Antwoord toevoegen

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB