0
0
Gemarkeerd als spam
Geschreven door Anoniem
Gevraagd op 12 juni 2019 13 11
60 bekeken

Ik heb sinds een paar dagen last van hevige steken in mijn maag/buik. Wanneer ik op mijn maag druk, voel ik ook wat pijn. Eerst had ik het tijdens het eten, maar nu heb ik het ook wanneer ik niet eet. Heb vandaag nog niet gegeten, en heb steken. Mijn maag knorrt, en heb kramp. Arts van de huisartsenpost gaf aan dat het door diclofenac komt en dat ik pantoprazol moet innnemen.

Ik neem de diclofenac niet meer in maar moet alsnog pantoprazol innemen. Waarom? (Het is toch een maagbeschermer, maar ik neem geen andere medicatie in.) dus ik begrijp niet zo goed tegen wat het mij dan beschermt. (Het helpt overigens ook niet tegen de pijn in mijn buik/maag)

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 12 juni 2019 15 35
Privé antwoord

Als je met de Diclofenac bent gestopt, kn je maag toch nog even nodig hebben om daarvan te herstellen. Daarom zal je de Pantoprazol nog even moeten innemen.

Gemarkeer als spam
Geschreven door Rens
Beantwoord door 23 augustus 2019 17 54
Privé antwoord

Hoelang heb je deze klachten al? Heb je altijd al een gevoelige maag gehad?

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB