Answer Question
Categorie:
0
0

ik ben net begonnen aan mijn 3e strip van de pil. Maar ik heb veel bijwerking, zit niet lekker in m’n vel, depressieve gevoelens, laag libido.
Daarom wil ik graag stoppen en liever niet deze strip nog afmaken. Kan dat? En wat kan ik verwachten hoe mijn lichaam reageert als ik nu stop?

Gemarkeerd als spam
Geschreven door John (moderator)
Gevraagd op 26 juli 2016 10 15
93 bekeken
Antwoord toevoegen
0
Privé antwoord

Je kunt altijd stoppen. Er zal een doorbraakbloeding ontstaan. Voor het overige zullen er niet veel problemen zijn.
Je kunt echter ook naar de huisarts gaan en overleggen of het beter is een andere pil te gebruiken met minder hormonen.

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 26 juli 2016 11 17
Antwoord toevoegen

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB