Answer Question
Categorie:
0
0

Hallo,

Ik slik de pil al een hele tijd. Maandag begon ik met mijn stopweek. (Vanaf toen geen pil meer geslikt). Nu is het woensdag en mijn menstruatie is nog niet doorgekomen.
Nu heb ik wel zaterdag en zondag ( de twee dagen voor mijn stopweek en dus de twee dagen van mijn laatste pilstrip) had ik last van diarree. Hierdoor heb ik zaterdag en zondag 2 keer de pil geslikt ( zaterdag 2 en zondag 2 owv het feit dat ik dus last had van diarree). Kan het hierdoor dus komen dat mijn stopweek later zal beginnen?
Heeft iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt!

Gemarkeerd als spam
Geschreven door Anoniem
Gevraagd op 3 maart 2021 18 56
53 bekeken
Antwoord toevoegen
0
Privé antwoord

Dat kan idd tot gevolg hebben dat je menstruatie later komt

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 3 maart 2021 19 01
Antwoord toevoegen

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB