0
0
Gemarkeerd als spam
Geschreven door Peli
Gevraagd op 14 september 2018 12 02
69 bekeken

Hoe krijgen wij ons suikerpeil omlaag…

Gemarkeer als spam
Geschreven door jcnne
Beantwoord door 14 september 2018 23 22
Privé antwoord
gezond eten > volk. producten, fruit, groente, pure chocolade, citroen, kaneel, havermout, veel wandelen/bewegen geen/minder: witbrood, witte rijst/macaroni, chocola, snoep etc. , stress eetmomenten beperken tot 2 per dag tussendoortjes tijdens eetmoment innemen, rest vd dag niet eten intermitt. fasting: minimaal 16uur achtereen niet eten en drinken op water drinken na dit is erg goed voor suikerspiegel
Gemarkeer als spam
Geschreven door jcnne
Beantwoord door 14 september 2018 23 23
Privé antwoord
gezond eten > volk. producten, fruit, groente, pure chocolade, citroen, kaneel, havermout, veel wandelen/bewegen geen/minder: witbrood, witte rijst/macaroni, chocola, snoep etc. , stress, drink alleen water en thee zonder suiker en koffie zwart eetmomenten beperken tot 2 per dag tussendoortjes tijdens eetmoment innemen, rest vd dag niet eten intermitt. fasting: minimaal 16uur achtereen niet eten en drinken op water drinken na dit is erg goed voor suikerspiegel

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB