« Terug naar overzicht vragen
0
0
Gemarkeerd als spam
Geschreven door Anonymous
Gevraagd op 1 juli 2018 16 09
21 bekeken

Ineens kreeg ik deze namiddag een heel snelle hartslag ik neem al jaren barnadipine en emconcor mitis nu neem ik onlangs sinds meer dan een week pantomed voor de maag, maar hoe komt het ineens dat ik zo een snelle hartslag krijg van meer dan 90???

Gemarkeer als spam
Geschreven door John
Beantwoord door 1 juli 2018 17 11
Privé antwoord

Dat is een vraag die ik zo ook niet kan beantwoorden. Ga met die klachten naar de huisarts

Darmonderzoek: ben ik al aan de beurt?

Voer uw geboortejaar in en reken uit wanneer u in aanmerking komt voor het RIVM bevolkingsonderzoek.

Doe de test
« Terug naar overzicht vragen

Plaats een antwoord

Alias/Nickname

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB

    Darmonderzoek: bent u al aan de beurt?

    Voer uw geboortejaar in en reken uit wanneer u in aanmerking komt voor het RIVM bevolkingsonderzoek.

    Doe de test