Answer Question
0
0

Omdat ik klachten had heeft huisarts bloedonderzoek gedaan. Er kwam uit dat ik een ernstig vitamine D3 tekort had (29). Mijn epilepsie medicijnen breken de vitamine af. Nu slik ik al 35 jaar anti epileptische medicijnen. Ik vraag me af wat dit tekort al kapot heeft gemaakt in m’n lichaam. Ik heb spiersterkte verlies en angstaanvallen, slechter zien, hoge bloeddruk. Ik krijg nu vitamine d3 forte tabletten voor 3 maanden en dan opnieuw bloedprikken. Wordt mijn spierkracht weer beter? Of blijft de schade? Bedankt!!

Gemarkeerd als spam
Geschreven door Anoniem
Gevraagd op 14 april 2021 12 01
37 bekeken
Antwoord toevoegen
0
Privé antwoord

Die vraag kan niemand zo beantwoorden. Daar zouden dan testen voor moeten worden gedaan door een reumatoloog

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 14 april 2021 14 25
Antwoord toevoegen

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB