« Terug naar overzicht vragen
0
0
Gemarkeerd als spam
Geschreven door Anonymous
Gevraagd op 18 augustus 2018 10 06
55 bekeken

Beste, ik ben sinds 1 maand gestopt met roaccutane. Sinds ik dit medicijn gebruik blijft mijn menstruatie uit of erg verlaat. Nu ben ik al 2 maanden niet ongesteld geweest, heb maanden geen sex gehad ben dus ook niet zwanger, dit kan ik 100 procent vaststellen. Ik voel me ziek omdat ik dus al 2 maanden niet ongesteld word, daarnaast moet ik ook 4/5 keer per dag poepen. Naar de huisarts kan nu niet, ben op vakantie in het Buitenland. Moet ik mij zorgen maken? Kan ik de pil gebruiken zodat het weer op gang komt?

Gemarkeer als spam
Geschreven door Anonymous
Beantwoord door 18 augustus 2018 10 08
Privé antwoord
Ik wil er wel bij toevoegen, dat ik de afgelopen maand wel zo een 10 kg ben aangekomen en best erge overgewicht hebt. Was vroeger altijd slank, de afgelopen 2 jaren niet meer. Kan overgewicht een rol spelen bij het uitblijven van mijn menstruatie ? Ik ben 1.73 en weeg 95 kg. Woog normaal altijd 63.

Darmonderzoek: ben ik al aan de beurt?

Voer uw geboortejaar in en reken uit wanneer u in aanmerking komt voor het RIVM bevolkingsonderzoek.

Doe de test
« Terug naar overzicht vragen

Plaats een antwoord

Alias/Nickname

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB

    Darmonderzoek: bent u al aan de beurt?

    Voer uw geboortejaar in en reken uit wanneer u in aanmerking komt voor het RIVM bevolkingsonderzoek.

    Doe de test