Answer Question
Categorie:
0
0

Gistermiddag een kuur net Amoxicilline gestart ivm blaasontsteking. Vannochtend werd ik wakker met 3 handgrote, rode, jeukende vlekken op mijn bovenbenen.
Is bekend als bijwerking, maar wanneer is het “hinderlijk” en wanneer duidt het op allergische reactie en moet gestopt worden?

Gemarkeerd als spam
Geschreven door Anoniem
Gevraagd op 12 februari 2022 9 46
23 bekeken
Antwoord toevoegen
0
Privé antwoord

Hoi,
Hier op het forum is niet de hele dag een moderator actief.
Met vragen over medicatie die je op dit moment moet nemen,kun je beter even de huisarts of huisartsenpost bellen.
Die kunnen snel reageren zodat je weet of je de kuur wel of niet af moet maken of eventueel over zou moeten stappen op andere medicatie.

Gemarkeer als spam
Geschreven door Suzan
Beantwoord door 12 februari 2022 10 05
Antwoord toevoegen

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB