0
0
Gemarkeerd als spam
Geschreven door Michelle
Gevraagd op 5 maart 2019 13 29
39 bekeken

Ik heb pas met mijn huisarts erover gehad dat ik vaak tussentijdse bloedingen heb. Ik slik mijn pil door in overleg met mijn neuroloog ivm hormonale migraine.
Maar nou heb ik zovaak tussentijdse bloedingen. Wordt er gek van. Even paar dagen niet en dan weer wel.
Volgens mij huisarts was het geen goed plan om een sterkere pil te nemen. Ik wil zoiezo volgende week een stopweek inlassen na een aantal maanden doorgeslikt te hebben. Maar na een stopweek heb ik er alsnog last van. Wat kan ik nog doen..

Gemarkeer als spam
Geschreven door Michelle
Beantwoord door 5 maart 2019 13 33
Privé antwoord

Ohja ps. Is de werking vd pil verminderd bij doorbraakbloedingen?

Gemarkeer als spam
Geschreven door John
Beantwoord door 5 maart 2019 18 28
Privé antwoord

De werking van de pil is niet verminderd. Maar ik zou wel een verwijzing voor de gynaecoloog vragen

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB