Answer Question
0
0

Al een aantal weken heb ik wat buikpijn en ben ik misselijk daar heb ik nu een kuur voor gekregen (pantoprazol) nu slik ik deze al 5 dagen maar heb nogsteeds veel buikpijn en daarnaar ook veel vaginale afscheiding bij gekregen en steken in mijn buik ik weet niet of het dan aan mijn maag ligt of dat ik iets anders heb. Wel paar weken geleden onveilige seks gehad maar slik de pil moet maandag ongesteld worden. Ben erg bang omdat de buikpijn en misselijkheid niet wegtrekt wat zou het kunnen zijn?

Gemarkeerd als spam
Geschreven door John (moderator)
Gevraagd op 16 juli 2016 17 13
83 bekeken
Antwoord toevoegen
0
Privé antwoord

Dat is zonder enig onderzoek moeilijk te zeggen. Als de klachten aanhouden, ga dan naar de huisarts

Gemarkeer als spam
Geschreven door Tandor
Beantwoord door 16 juli 2016 18 18
Antwoord toevoegen

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB