0
0
Gemarkeerd als spam
Geschreven door Ano Niem.
Gevraagd op 7 juni 2018 12 27
277 bekeken

Goedendag,

Ik heb eventjes een klein vraagje, ik heb vorige week de diagnose gehad van een Schimmelinfectie rondom mijn eikel, hiervoor heb ik zal gekregen (Miconazolnitraat en Hydrocortison)
Nou is de schimmel zo goed als zichtbaar verdwenen(blijf de zalf uiteraard gebruiken), maar heb ik er sinds gisterenavond iets erbij gekregen.
Nu zit mijn huid zo strak om mijn bovenkant van mijn penis(vanaf achter de eikel tot en met de top)dat ik deze met veel pijn en moeite kan terugtrekken om te kunnen schoonmaken voor de zalf.
Daarbij doet het ook continu pijn omdat ik het gevoel heb alsof mijn penis en eikel continu word afgebonden met een elastiekje..

Aangezien ik aankomende maandag pas bij mijn huisarts terecht kan vroeg ik mij af wat ik nu het beste kan doen…
Zat zelf te denken aan Vaseline royaal aanbrengen zodat het wat “losser” blijft,en of ik mijn zalf moet blijven gebruiken.

Met vriendelijke groeten en bij voorbaat bedankt 🙂 .

Gemarkeer als spam
Geschreven door John
Beantwoord door 7 juni 2018 12 44
Privé antwoord

Stop met de zalf. De hydrocortison in de zalf kan dat veroorzaken. Gebruik idd een beetje vaseline. Niet masturberen en geen seks de komen de dagen

Gemarkeer als spam
Geschreven door Ano Niem.
Beantwoord door 7 juni 2018 18 54
Privé antwoord
Dank u voor uw antwoord. Merk inderdaad meteen wat verbetering, nog steeds wel een trekkend pijnlijk gevoel maar ik blijf gewoon smeren met Vaseline en zie wel hoe het tegen Maandag is. Hoop dat dit gewoon uit zichzelf oplost i.c.m Vaseline en geen verdere stappen nodig zijn.
Gemarkeer als spam
Geschreven door Ano Niem.
Beantwoord door 9 juni 2018 9 57
Privé antwoord
Even een update. Ben nou dus een paar dagen met vaseline in de weer en de klachten betreft strakheid van de huid die zijn gelukkig zo goed als verdwenen.(Uiteraard wel een boel huidschilfers omdat mijn huid en eikel aan het vervellen is door de schade maar daar dat had ik wel verwacht) Alleen aan de ene kant wil ik nog een paar dagen Vaseline blijven gebruiken zodat ik zeker weet dat mijn huid hersteld is, maar ik weet ook uit het verleden dat een ophoping van Schilfers en dergelijke ook tot klachten leiden en de Vaseline zorgt er natuurlijk voor dat het opgehoopt word. En nu was ik vanmorgen aan het douchen en “schrok” ik toch wel een klein beetje. Mijn eikel is op dit moment zo rimpelig dat het er niet echt super gezond uit ziet (Vergelijk het met te lang in het water zitten met je handen en die daarom erg rimpelen). Nou is dat inderdaad logisch omdat ik al 2 dagen vaseline aan het smeren ben en daarom de eikel continu “nat” is, alleen nu is mijn vraag of dat geen kwaad kan en of ik beter kan stoppen met Vaseline en iets anders in de plaats moet gebruiken, of dat ik gewoon lekker door moet blijven smeren. Bij voorbaat wederom bedankt voor uw antwoord.
Gemarkeer als spam
Geschreven door John
Beantwoord door 9 juni 2018 10 09
Privé antwoord

Ik zou dan toch maar even stoppen met de vaseline…laat de huid toch maar even herstellen en even niks meer smeren

Gemarkeer als spam
Geschreven door Ano Niem.
Beantwoord door 9 juni 2018 12 26
Privé antwoord
Dank u, Besloten om de Vaseline vandaag nog te blijven gebruiken omdat toen mijn penis wat harder werd (niet compleet stijf)mijn huid toch weer wat strak begon te staan(te strak). Deed ditmaal geen pijn, maar ik dacht laat ik voor de zekerheid toch nog maar een dagje doorsmeren ter preventie van nog mee scheurtjes en dergelijke. Ik zorg gewoon dat ik mijn eikel een extra keer of 2 vandaag goed (zachtjes) schoonmaak zodat de kans op ophoping van schilfers en dergelijke tot een minimum beperkt blijft. Niet een ideaal scenario uiteraard maar moet toch iets. Heb ook nog een tube Daktarin liggen wat volgens mij wel goed tegen schilfers en witte aanslag helpt, maar weet niet of dat nou zo’n goede combinatie is met huidherstel.
Gemarkeer als spam
Geschreven door John
Beantwoord door 9 juni 2018 12 39
Privé antwoord

Ik zou er even niets op smeren. Laat de huid van de eikel even herstellen

Gemarkeer als spam
Geschreven door Ano Niem.
Beantwoord door 12 juni 2018 10 37
Privé antwoord
Even een update. Ondertussen is alles zo goed als opgelost. Dank u wel voor de tips John 🙂
Gemarkeer als spam
Geschreven door John
Beantwoord door 12 juni 2018 10 42
Privé antwoord

😉

Gemarkeer als spam
Geschreven door Max
Beantwoord door 8 januari 2019 13 20
Privé antwoord
heb ong 1 een jaar geleden sex gehad met een vrouw en kreeg daarna meteen last van een kriebelig jeukend gevoel.Daarna werd het ook af en toe met periodes een branderig gevoel.Ik heb me laten testen bij de dokter maar men kon niks vinden.Ik heb daarna ook nog een test bij de ggd laten doen maar ook daar was alles ok.Ik heb zalf gehad voor schimmelinfectie. En pillen voor herpes.Dit allemaal zonder resultaat. De laatste tijd kreeg ik ook last van smegma en een schrale droge schilverende huid bij t Mastruberen.Het lijkt er een beetje op dat dit herstellen ervan lijd tot smegma.Ook ben ik pas geleden nog bij de uroloog geweest ook daar wist hij niet wat t kon zijn.Daarna heb ik me nog maar eens laten testen bij de ggd maar ook geen resultaat. Ik ben een beetje klaar mee na de dokter gaan enz maar loop er nog steeds heel de dag mee rond. Ook duik ik niet zo makkelijk meer met iemand in bed omdat ik bang ben dat ze t over krijgt of er iets van merkt. dit is iig wat ik heb mischien kunne we elkaar helpen.. Groetjes,

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB