Answer Question
Categorie:
0
0

Ik heb al een jaar of 7 acne in de vorm van grote ontstekingen. Vroeger ben ik er wel eens mee bij de dokter geweest. Vele middelen gebruikt als tretinoine, isotretinoine, soort ontsmettingsmiddelen, uiteraard tientallen wasgellen en crèmes en zelfs tegen al mijn principes bij de schoonheidsspecialiste geweest.
Inmiddels ben ik er achtergekomen dat doxycycline 100 mg capsules super goed werkt! Ik ben al een paar keer gestopt maar dan komen de ontstekingen terug. Ik wil niet meer rondlopen met acne dus blijf ze bestellen. Hoe gevaarlijk is dit? Heb geen last van bijwerkingen..

Gemarkeerd als spam
Geschreven door Pieter Blijenberg
Gevraagd op 3 december 2015 21 29
157 bekeken
Antwoord toevoegen
0
Privé antwoord

Dat is dus wel schadelijk voor je gezondheid. Voor je lever, je nieren maar ook voor o.a.je darmen.
Antibiotica doodt namelijk nagenoeg alle noodzakelijke bacteriën. Op den duur ga je hier dus echt problemen mee krijgen.
Schimmels en gisten krijgen dan de overhand en kunnen voor overwoekering zorgen.

Ik raad je dringend aan om daarmee te stoppen. Je acne zal namelijk alleen maar erger worden. Je onderdrukt het namelijk alleen maar. Ga voor de acne naar een dermatoloog.

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 3 december 2015 21 58
Antwoord toevoegen

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB