0
0
Gemarkeerd als spam
Geschreven door Joris
Gevraagd op 7 maart 2019 18 56
29 bekeken

Ik kamp al jaren met een hoge bloeddruk waarvan ik barnadipin en emconcor gebruik.Nu overlaatst ging mijn hart zo tekeer 152 per minuut dat ik naar het ziekenhuis ben opgenomen in de spoeddienst.Ze hebben alle testen gedaan cardiogram, bloed laten trekken, mijn hart klopte zeer snel maar was goed alles was oke.Ze hebben mij wel gezegd om met barnadipine te stoppen en deze morgen ineens kreeg ik weer hartkloppingen tot 110 per minuut en neem geen barnadipin.Maak me wel zorgen is dit normaal?

Gemarkeer als spam
Geschreven door John
Beantwoord door 7 maart 2019 20 46
Privé antwoord

Er was niets bijzonders voorafgegaan aan de hoge hartslag? Geen stress of hoge lichaamsactiviteit?

Gemarkeer als spam
Geschreven door Joris
Beantwoord door 7 maart 2019 21 33
Privé antwoord

Ik had enkel koffie gedronken maar dat was al

Gemarkeer als spam
Geschreven door John
Beantwoord door 7 maart 2019 22 45
Privé antwoord

Koffie zou dat eventueel kunnen veroorzaken

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB