Answer Question
0
0

Ik ben sinds 2 weken gestopt met de pil. Nu heb ik sinds 2 dagen heel veel symptomen van een zwangerschap, pijnlijke borsten, steken in onderbuik, slijm verliezen ed. Is het mogelijk dat ik zwanger ben? We hebben wel geklust, maar steeds ‘voor het zingen de kerk uit’.

Mvg sabine

Gemarkeerd als spam
Geschreven door Pieter Blijenberg
Gevraagd op 16 oktober 2015 14 33
139 bekeken
Antwoord toevoegen
0
Privé antwoord

Als je pas sinds 2 weken bent gestopt met de pil kun je in ieder geval nog geen zwangerschapssymptomen hebben. Dat is onmogelijk.
Dus waarschijnlijker is dat het inderdaad door het stoppen van de pil komt.

Gemarkeer als spam
Geschreven door John (moderator)
Beantwoord door 16 oktober 2015 15 08
Antwoord toevoegen

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB