ik heb waterslang in mijn kont gedaan
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • #1939584 Reageren
    Anoniem

    ik heb tijdens het in ad gaan een waterslang in mmijn kont gedaan en er zit nu volgens mij veel water in mijn kont/darmen en ik heb nu diaree beste docter is dit schadelijk voor mij ik ben 14 en het is misschien 1 liter minimaal en 3 liter maximaal beste docter is dit erg?ik heb nu lichte buikbijn ook

    #1939585 Reageren
    Huisarts.nl

    Dan zul je dokter moeten bellen.

    #1939586 Reageren
    Anoniem

    ik bedoel maximaal 1 liter sorry

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
Reageer op: ik heb waterslang in mijn kont gedaan
Je informatie:



Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB



Voeg nog een bestand toe