3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
- Anoniem
ik heb tijdens het in ad gaan een waterslang in mmijn kont gedaan en er zit nu volgens mij veel water in mijn kont/darmen en ik heb nu diaree beste docter is dit schadelijk voor mij ik ben 14 en het is misschien 1 liter minimaal en 3 liter maximaal beste docter is dit erg?ik heb nu lichte buikbijn ook
Huisarts.nlDan zul je dokter moeten bellen.
Anoniemik bedoel maximaal 1 liter sorry
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)