Opgeblazen (onder)buik
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • #1959085 Reageren
    Anoniem

    Hallo

    Ik ben 23 jaar en verder in goede gezondheid (:
    Ik heb nu sinds denk ongeveer 3 weken, misschien iets langer behoorlijk last van een opgeblazen onderbuik.
    Niemand in mij omgeving ziet het maar voor mijn gevoel is mijn onderbuik behoorlijk wat opgezetter misschien dat ik het zie omdat ik het voel?
    Hier door heb ik ook ietjes meer last van winderigheid en minder eetlust.
    Dat opzich vind ik niet heel erg maar het opgeblazen gevoel vind ik wel heel vervelend.

    Ik ben hier door maar gestopt krachttraing (buikspieren) maar dat is ook alweer 2 weken terug en het word niet minder.

    Ik beweeg nog wel gewoon een half uur per dag, wandelen
    Drink elkedag 2 liter water en eet veel groente en fruit en weinig vlees
    Verder krijg ik geen zuivel naast mijn 1 kopje cappuccino per dag

    Ben een beetje zoek met wat het kan zijn…

    #1959086 Reageren
    Huisarts.nl

    Moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen. Ga met de klachten naar de huisarts

    #1959087 Reageren
    Anoniem

    laat je lever onderzoeken.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
Reageer op: Opgeblazen (onder)buik
Je informatie:



Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB



Voeg nog een bestand toe