2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
- Anoniem
Hallo, ik heb sinds een week nu pijn in onderbuik, eigenlijk links onder. Ook mijn buik is erg opgezet. Het is een krampende en zeurende buikpijn. Soms is het legen van de blaas pijnlijk. Heb geen blaasontsteking, tenminste sinds vrijdag niet. Soms als ik ontlasting heb gehad is het wat minder. Wat kan het zijn, toch iets met de darmen, ook als het heel laag in je onderbuik zit?
Huisarts.nlDat zou kunnen. Als de klachten aanhouden, ga dan even naar de huisarts.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)