2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
- Huisarts.nl
Hallo ik ben een vrouw van 35 jaar oud ik heb sinds twee weken heel erg last van mijn buik. Ik ben naar de huisarts geweest en heb toen ego’s laten maken nu zeggen ze dat ik last heb van mij dikke darm heb klysma gehad en nu heb ik meer klachten erbij gekregen ik heb last van mijn rug en lies en been kunt u mij advies geven wat ik kan doen ik heb in het verleden wel een longembolie gehad.
Huisarts.nlMoeilijk om daar zo iets over te zeggen. Ga met de klachten terug naar de huisarts
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)