pijn onderbuik
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • #2009356 Reageren
    morena

    waarom heb ik pijn in me onderbuik?
    bij me bekken en de pijn trekt naar me rug

    #2009361 Reageren
    Peter (Huisarts)

    Blaasontsteking? (heb je ook klachten met plassen?), darmen? (is je ontlasting goed?) , vanuit de rug? (had je eerder rugklachten..die kunnen uitstralen naar de buik), …Kortom: laat je eens onderzoeken, neem de ochtendurine mee.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
Reageer op: pijn onderbuik
Je informatie:



Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB



Voeg nog een bestand toe