3 dec 2018 onderzoek inwendig longonderzoek eus endoscopie gehad, daarna aanhoudend hoesten, gebruik van codoine zorgt niet voor herstel. Ik heb 60% longinhoud en COPD gold 2. Graag advies hoe dit te behandelen, verhalen van warm drinken en ijsje etc, etc ken ik al maar na 6 maanden geen effect. Dhr. G. Dijkstra
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • #1948813 Reageer
    Anoniem

3 dec 2018 onderzoek inwendig longonderzoek eus endoscopie gehad, daarna aanhoudend hoesten, gebruik van codoine zorgt niet voor herstel. Ik heb 60% longinhoud en COPD gold 2. Graag advies hoe dit te behandelen, verhalen van warm drinken en ijsje etc, etc ken ik al maar na 6 maanden geen effect. Dhr. G. Dijkstra
    59 jaar, man.

#1948814 Reageer
    Huisarts.nl

Hier kan ik zo helaas geen advies over geven. Je zult dit toch met de longarts moeten bespreken.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
Reageer op: Reactie #1948814 in 3 dec 2018 onderzoek inwendig longonderzoek eus endoscopie gehad, daarna aanhoudend hoesten, gebruik van codoine zorgt niet voor herstel. Ik heb 60% longinhoud en COPD gold 2. Graag advies hoe dit te behandelen, verhalen van warm drinken en ijsje etc, etc ken ik al maar na 6 maanden geen effect. Dhr. G. Dijkstra
Je informatie:

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe