Buikpijn links onder/midden onderbuik.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • #1964314 Reageer
    Anoniem

    Hallo, ik heb sinds een week nu pijn in onderbuik, eigenlijk links onder. Ook mijn buik is erg opgezet. Het is een krampende en zeurende buikpijn. Soms is het legen van de blaas pijnlijk. Heb geen blaasontsteking, tenminste sinds vrijdag niet. Soms als ik ontlasting heb gehad is het wat minder. Wat kan het zijn, toch iets met de darmen, ook als het heel laag in je onderbuik zit?

    #1964315 Reageer
    Huisarts.nl

    Dat zou kunnen. Als de klachten aanhouden, ga dan even naar de huisarts.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
Reageer op: Reactie #1964315 in Buikpijn links onder/midden onderbuik.
Je informatie:



Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB



Voeg nog een bestand toe