Pijn in de ribbenkast!
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • #1982155 Reageer
    Huisarts.nl

    Ik heb een vraag. Vorig week heb ik een duw gehad op mijn ribbenkast (borstkas). Sinds een aantal dagen doet dit heel erg zeer/pijn tijdens slapen, diep adem halen en bij hoesten. De pijn is meer een steek onder mijn rechter tepel bij mijn ribbenkast (borstkast). Als ik erop druk wordt de pijn erger!

    Wat kan zo een pijn zijn en wat is er voor te doen (medisch) ?

    Groet

    Kilic

    #1982156 Reageer
    Huisarts.nl

    Het kan een gekneusde rib zijn. Daar is helaas weinig aan te doen. Je zou de huisarts om een wat sterkere pijnstiller kunnen vragen

    #1982157 Reageer
    Anoniem

    Kan het ook zijn dat het een longontsteking is? Vandaar die steek? Wat is hier aan te doen?

    #1982158 Reageer
    Huisarts.nl

    Een longenontsteking is niet zo voor de hand liggen als je kijkt naar wat er gebeurd is voorafgaand aan het ontstaan van de klachten. Je had de huisarts even moeten bellen…

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
Reageer op: Reactie #1982157 in Pijn in de ribbenkast!
Je informatie:



Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB



Voeg nog een bestand toe