- Huisarts.nl
Ik heb een vraag. Vorig week heb ik een duw gehad op mijn ribbenkast (borstkas). Sinds een aantal dagen doet dit heel erg zeer/pijn tijdens slapen, diep adem halen en bij hoesten. De pijn is meer een steek onder mijn rechter tepel bij mijn ribbenkast (borstkast). Als ik erop druk wordt de pijn erger!
Wat kan zo een pijn zijn en wat is er voor te doen (medisch) ?
Groet
Kilic
Huisarts.nlHet kan een gekneusde rib zijn. Daar is helaas weinig aan te doen. Je zou de huisarts om een wat sterkere pijnstiller kunnen vragen
AnoniemKan het ook zijn dat het een longontsteking is? Vandaar die steek? Wat is hier aan te doen?
Huisarts.nlEen longenontsteking is niet zo voor de hand liggen als je kijkt naar wat er gebeurd is voorafgaand aan het ontstaan van de klachten. Je had de huisarts even moeten bellen…