- Anoniem
Hi! Ik heb sinds vandaag wat lijkt op het begin van een zuigzoen/ rode puntjes op mijn voet. Ik heb geen idee wat dit zou kunnen zijn. Het doet geen pijn, ook niet als je erop drukt. Het ziet er wel raar uit. Wat is het en is het iets serieus?
Huisarts.nlHet lijkt een beetje op wondjes van krabben…als he erger zou worden, ga dan even naar de huisarts. Het zou dan ook een vorm van eczeem kunnen zijn
AnoniemDit herken ik! Inmiddels al bekend wat het is?
AnoniemIk heb irritatie op me voet het kieteld alleen maar
AnoniemIk heb net het zelfde mijn hele voet staat vol, de bovenkant en een beetje van mijn onderbeen. Is heel raar
AnoniemSuper gek! ik heb het ook opeens (nooit gehad) en ik ben nu op vakantie
AnoniemIk heb precies zulke stipjes maar over me hele voeten en stukken onderbeen ik weet niet wat ik er mee aan moet heeft iemand een idee van wat het is of wat ik er mee moet doen?
AnoniemHet lijken op een soort wondjes🤷♀️Heel klein en het kietelt weet iemand wat het is?
Anoniemik zag dit vandaag ook ineens op allebei mijn voeten. allemaal rode puntjes uit het niets. het irriteert niet. het kietelt niet, geen jeuk, niets. als ik er overheen ga met mijn hand voel ik voor het grootste deel ook niets. het zit dus alleen gedeeltelijk aan de buitenkant van de huid, het grootste deel zit onder de huid. ik heb verder ook echt niets bijzonders gedaan met mijn voeten.
AnoniemHooi, heeft iemand ooit een onderzoek gedaan? Is het erg? Kan het genezen?…
Hoop dat iemand een goed antwoord heeft!
GroetjesAnoniemDit zou een schimmeltje kunnen zijn, kan ook gepaard gaan met andere klachten (onrustige darmen, vermoeidheid etc). Een orthomoleculair therapeut kan hier vaak veel tegen doen!
AnoniemIk heb precies hetzelfde als wat jij zegt. Mijn internist zegt dat het geen kwaad kan. Maar ze weet niet wat het precies is. Ik denk zelf dat het bij mij met de zon te maken heeft. In de winter zitten er wel wat vlekjes maar in de zomer veel meer.
AnoniemIs er bij iemand al iets bekend? Ik heb dit namelijk precies zo…
Anoniem1 hand zit helemaal vol met rode stipjes, soort kleine wratjes. Moet ik me hier zorgen over maken? Het jeukt niet ofzo
AnoniemIk zou er even mee naar de huisarts gaan.
Dan kan die bepalen of er iets mee gedaan zou moeten worden

