- Anoniem
Beste lieve lezers,
Gisteren ben ik weze eten bij een all you can eat restaurant op het leidseplein in amsterdam. Sinds gisterenavond na de restaurant heb ik vreselijke last van pijn in de onderbuik, diarree en braken. Ik voel me erg beroerd en heb ook last van koorts. Weet iemand wat ik kan doen tegen de diarree? Op dit moment ben ik wakker geworden voor weer een bezoekje aan de wc met krampen in mij buik.. en is het misshien verstandig ook om een klacht in te dienen of na hoelang langs de huisarts gaan? Ik hoor graag jullie adviezen en meningen.
Huisarts.nlHet kan zeker een voedselvergiftiging zijn. Je zou dat kunnen melden bij de GGD en de VWA. Als er meer klachten zijn, stellen die een onderzoek in.
Als de klachten er na het weekend nog zijn, neem dan contact op met de huisarts. Zorg wel dat je blijft drinken zodat je niet uitdroogt.AnoniemJohn bedankt!
AnoniemHad trouwens sushi gegeten .
Huisarts.nlDan is het beslist een voedselvergiftiging. Rauwe vis is nu eenmaal gevaarlijk