Categorie:
0
0
Gemarkeerd als spam
Geschreven door Pieter Blijenberg
Gevraagd op 5 november 2015 13 00
344 bekeken

Ik ben halverwege maart van dit jaar geopereerd aan mijn hart waarbij een lekkend hartklep (mitralisklep) gerepareerd is.
Op dit moment gebruik ik Lisinopril 2.5mg (verlaagt de bloeddruk en verbetert de pompkracht van het hart). Ik zou graag willen weten of ik ook viagra of cialis kan gebruiken in combinatie met de Lisinopril.

Alvast bedankt voor een eventuele reactie.

Mvg

Gemarkeer als spam
Geschreven door Lonneke
Beantwoord door 10 november 2015 22 16
Privé antwoord
Dit zou op zich geen probleem moeten geven, maar aangezien u in maart een operatie aan uw hart heeft gehad, raad ik u aan om eerst advies van uw cardioloog in te winnen. Hij kan met u een eventuele wisselwerking bespreken en uw medicatie hierop aanpassen.
Gemarkeer als spam
Geschreven door Tandor
Beantwoord door 11 november 2015 1 05
Privé antwoord

Ik zie dat mijn reactie van 5 november niet is geplaatst.

Beide middelen kunnen de bloeddruk verhogen en een tachycardie ( hele hoge pols) veroorzaken. Gezien de ingreep die is gedaan, kan dat dus voor problemen zorgen. Gebruik van deze middelen kan dan ook alleen maar in overleg met de cardioloog.

Plaats een antwoord

Attach YouTube/Vimeo clip putting the URL in brackets: [https://youtu.be/Zkdf3kaso]
Upload een bijlage.
Allowed file types: zip.doc.docx,pdf,xls,xlsx,jpg,jpeg,png,gif
Max file size: 1.0 MB