2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
- Anoniem
Hallo, ik heb nu al een paar dagen een soort last van mijn maag( denk ik)
Net onder mijn ribben een vervelend ssoort van buikpijn.. ik ben nu als de dood dat het iets ernstigs is..
Heb ook wat gelere ontlasting en dunnere ontlasting dan normaal en af en toe veel boeren.. wat zou dit kunnen zijnHuisarts.nlMoeilijk om daar zo iets over te zeggen. Ga met de klachten naar de huisarts
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)