Maagpijn
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • #1954371 Reageren
    Anoniem

    Hallo, ik heb nu al een paar dagen een soort last van mijn maag( denk ik)
    Net onder mijn ribben een vervelend ssoort van buikpijn.. ik ben nu als de dood dat het iets ernstigs is..
    Heb ook wat gelere ontlasting en dunnere ontlasting dan normaal en af en toe veel boeren.. wat zou dit kunnen zijn

    #1954372 Reageren
    Huisarts.nl

    Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Ga met de klachten naar de huisarts

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
Reageer op: Maagpijn
Je informatie:



Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB



Voeg nog een bestand toe