Maagpijn en geen energie
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • #1964332 Reageren
    Anoniem

    Ik ben een vrouw, 47, geen medicijnen. Ik lig sinds donderdag in bed vanwege maagpijn, misselijkheid en totaal geen energie. Eerst was het maagkramp, sinds zaterdag maagpijn. Beetje misselijk. Ik heb geen last van darmen,diaree of winderigheid. Donderdag voor het laatst ontlasting gehad. Geen eetlust, gister en vandaag een beetje vruchtenyoghurt gegeten.

    #1964333 Reageren
    Huisarts.nl

    Dan is het toch verstandig om even contact op te nemen met de huisarts

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
Reageer op: Maagpijn en geen energie
Je informatie:



Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB



Voeg nog een bestand toe