2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
- Anoniem
Ik ben een vrouw, 47, geen medicijnen. Ik lig sinds donderdag in bed vanwege maagpijn, misselijkheid en totaal geen energie. Eerst was het maagkramp, sinds zaterdag maagpijn. Beetje misselijk. Ik heb geen last van darmen,diaree of winderigheid. Donderdag voor het laatst ontlasting gehad. Geen eetlust, gister en vandaag een beetje vruchtenyoghurt gegeten.
Huisarts.nlDan is het toch verstandig om even contact op te nemen met de huisarts
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)