Knobbeltje op mijn teelbal (zie foto)
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • #2006574 Reageren
    Huisarts.nl

    Hallo,

    Ik voel een knobbeltje ter grote van een erwt boven op mijn bal (net als op de foto)ik vond de foto op het internet en die geeft goed weer waar ik het knobbeltje ook voel, en ik maak me er zorgen om ik wil absoluut geen kanker hebben en vraag me af wat het zou kunnen zijn en of ik me zorgen moet maken.

    #2006575 Reageren
    Huisarts.nl

    Het knobbeltje kan een deel van je bijbal zijn of inderdaad een cyste zoals op de foto.
    Ga even naar je huisarts en laat ernaar kijken.

    #2006576 Reageren
    Anoniem

    Beste, Ik heb hetzelfde probleem maar bij mij is het eerder op de teelbal. Zou dat dan hetzelfde kunnen zijn?

    #2006577 Reageren
    Huisarts.nl

    Ik zou het zo helaas niet kunnen zeggen… Ga dus naar de huisarts en laat ernaar kijken

    #2006578 Reageren
    Anoniem

    Ben je nog heen geweest? Ik verneem denk ik hetzelfde

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
Reageer op: Knobbeltje op mijn teelbal (zie foto)
Je informatie:



Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB



Voeg nog een bestand toe