5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
- Huisarts.nl
Hallo,
Ik voel een knobbeltje ter grote van een erwt boven op mijn bal (net als op de foto)ik vond de foto op het internet en die geeft goed weer waar ik het knobbeltje ook voel, en ik maak me er zorgen om ik wil absoluut geen kanker hebben en vraag me af wat het zou kunnen zijn en of ik me zorgen moet maken.
Bijlagen:
Huisarts.nlHet knobbeltje kan een deel van je bijbal zijn of inderdaad een cyste zoals op de foto.
Ga even naar je huisarts en laat ernaar kijken.AnoniemBeste, Ik heb hetzelfde probleem maar bij mij is het eerder op de teelbal. Zou dat dan hetzelfde kunnen zijn?
Huisarts.nlIk zou het zo helaas niet kunnen zeggen… Ga dus naar de huisarts en laat ernaar kijken
AnoniemBen je nog heen geweest? Ik verneem denk ik hetzelfde
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)