17 en nog geen borstgroei?
16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • #1971600 Reageren
    Anoniem

Ik ben 17 jaar en ik word in maart 18 jaar en heb eigenlijk nog steeds geen borsten. Het is niet zo dat ze helemaal plat op m’n borstkas liggen, maar ze steken maar een heel klein beetje uit, nogal puntig. BH-waardig is het echt niet. Ik ben op mijn 14e ongesteld geworden en verder heb ik geen problemen met mijn gezondheid, wel ben ik onregelmatig ongesteld. ik word dus om de 3 a 2 maanden pas ongesteld. Mijn moeder en zussen hebben redelijk veel borsten. Heb ik nog een kans om ooit borsten te krijgen? Het is namelijk redelijk frustrerend en ik heb het gevoel dat het niks meer gaat worden, omdat ik zowel allang ongesteld ben en al 17 ben.

#1971601 Reageren
    Huisarts.nl

Je menstruaties blijven wat achter…het kan een hormonaal probleem zijn. Maar borsten zul je beslist nog wel krijgen. Je zou naar de huisarts kunnen gaan voor een bloedonderzoek. Hoe groot ben je en wat weeg je?

#1971602 Reageren
    Anoniem

Ik ben 1.60 cm en ik weeg 42 kilo.

#1971603 Reageren
    Huisarts.nl

Dan heb je dus ondergewicht. Dat kan dan dus de reden zijn voor je onregelmatige menstruaties en het niet groeien van je borsten.
    Heb je problemen met eten?

#1971604 Reageren
    Anoniem

Jaaa! echt super erg. Ik heb gewoon geen eetlust ?

#1971605 Reageren
    Huisarts.nl

Dat denk ik dat je er toch heel goed aan zou doen om hiermee naar de huisarts te gaan. Het gaat dan toch minder goed met je gezondheid dat je zelf denkt

#1971606 Reageren
    Anoniem

Mmmh dus wat aan mn gewicht doen is een goed begin om borsten te krijgen? Maar tot welke leeftijd groeien je borsten nog..?

#1971607 Reageren
    Anoniem

Ik zal maandag even bellen naar de dokter.

#1971608 Reageren
    Huisarts.nl

Dat lijkt me een heel goed idee.

#1971609 Reageren
    Huisarts.nl

Je borsten kunnen in principe je hele leven lang groeien. Maar je zult toch echt iets aan je gewicht moeten gaan doen. Anders komen ze er niet.

#1971610 Reageren
    Anoniem

Super dank u wel! Wist u toevallig ook tot welke leeftijd je borsten groeien?

#1971611 Reageren
    Anoniem

Ga ik zeker doen! nogmaals heel erg bedankt.

#1971612 Reageren
    Anoniem

Hey ik heb echt nu precies hetzelfde en ik voel me zo alleen door dit. Is her nog goed gekomen, heb je nog updates?

#1971613 Reageren
    Anoniem

18/20 bij meisjes

#1971614 Reageren
    Huisarts.nl

Daar is al antwoord op gegeven. In principe kunnen die je hele leven groeien…

#1971615 Reageren
    Anoniem

1.60 cm en ik weet 50 kilo

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
Reageer op: 17 en nog geen borstgroei?
Je informatie:

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe